ULO RG
ULTRALENGVŲJŲ MALŪNSPARNIŲ PILOTO LICENCIJA
Ultralengvųjų malūnsparnių piloto licencijos (ULO RG) kursai yra skirti tiems, kurie nori pilotuoti malūnsparnius (autožyrus), dažnai naudojamus pramoginiam ar asmeniniam skraidymui.
Malūnsparniai išsiskiria dideliu manevringumo, efektyviu valdymu ir galimybe skristi saugiai mažu greičiu, dėl ko yra mėgstami tarp aviacijos entuziastų ir sukelia neišdildomo skrydžio įspūdžius.
Ultralengvas malūnsparnis (arba autožyras) – mažas, lengvas vienvietis / dvivietis rotorinis skraidymo aparatas, kurio maksimali pakilimo masė iki 560 kg, turintis besisukantį sraigtą. Malūnsparnis ir sraigtasparnis yra skirtingi orlaiviai, nes malūnsparnio viršutinis sraigtas, skirtingai nei sraigtasparnio, nėra varomas variklio, jį įsuka judantis priešpriešinio oro srautas. Malūnsparniui stumiamąją jėgą suteikia orlaivio gale esantis, variklio varomas propeleris. Malūnsparniui pakilti reikia daug trumpesnio tako negu lėktuvui, o nutūpti gali beveik vertikaliai.
• Į mokymus galima užsiregistruoti individualiai, nebereikia taikytis prie mokymų grupės.
• Vykdome mokymus dvejomis kalbomis – lietuvių ir anglų, todėl dalyviai gali pasirinkti norimą kalbą.
Reikalavimai pradėti mokymus:
• Amžius – 16 metų (nepilnamečiams reikalingas rašytinis tėvų leidimas / sutikimas dalyvauti mokymo kurse)
• Medicininė pažyma – Nr. 083-1/a (kaip ir B kategorijos vairuotojo) arba II klasės aviacijos medicinos pažymėjimas
Mokymų programą sudaro du etapai:
• Teorinis mokymas – 25 val.
• Praktinis mokymas – 26 skrydžio val. + 1 val. egzaminas
Teorinio mokymo etapas
Teorinis mokymas – tai ULO piloto parengimo dalis. Teorinis mokymas vykdomas pagal bendrą ULO pilotų teorinio mokymo programą ir yra integruotas į praktinį parengimą, vykdomą palaipsniui praktinio mokymo metu.
Teorinį mokymą sudaro šie dalykai:
1. Oro teisė;
2. Meteorologija;
3. Bendrosios žinios apie orlaivį;
4. Navigacija;
5. Aerodinamika;
6. Radijo ryšys;
7. Žmogaus galimybės ir jų ribos;
8. Skrydžio procedūros;
9. Bendroji skrydžių sauga.
Praktinio mokymo etapas
Praktinė dalis vyksta su patyrusiu instruktoriumi, naudojant ultralengvą orlaivį Autogyro MTOsport 2017. Ji apima:
• Orlaivio valdymo pagrindus;
• Pakilimo ir nusileidimo technikas;
• Skrydį tiesia trajektorija ir manevrus;
• Kritinių situacijų valdymą;
• Navigaciją pagal žemėlapį ir prietaisus.
Norėtume pabrėžti, kad dalyvis, prieš pradėdamas praktinio mokymo etapą, privalo turėti medicininė pažymą Nr. 083-1/a (kaip ir B kategorijos vairuotojo) arba aviacinės medicinos sertifikatą (II klasės) ir ICAO anglų kalbos lygį patvirtinantį dokumentą / sertifikatą, jei mokymas vykdomas anglų kalba.
Po mokymų mūsų mokymo centre vyksta praktinis egzaminas, kuris laikomas su iš anksto paskirtu egzaminuotoju.
Turite klausimų?
Svetainėje neradote informacijos, kurios ieškojote? Mes atsakysime į Jums rūpimus klausimus.
Užpildykite kontaktinę formą ir mes su Jumis susisieksime.